Mazda 626 1999 vs Opel Omega 1999
| Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
|---|---|---|---|
| Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 115 ZS | 144 ZS | |
| Griezes moments: | 170 NM | 203 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 11.5 sekundes | |
|
Opel Omega ir dinamiskāka braukšana. Mazda 626 dzinēja jauda ir par 29 ZS mazāka nekā Opel Omega, savukārt griezes moments ir par 33 NM mazāks nekā Opel Omega. Mazākas jaudas dēļ Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 10.1 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 10.1 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Opel Omega, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 75 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
| 940 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
| 730 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.59 m | 4.90 m | |
| Platums: | 1.71 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.43 m | 1.46 m | |
|
Mazda 626 ir mazāks. Mazda 626 ir par 31 cm īsāks nekā Opel Omega, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 3 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | 530 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 830 litri | |
|
Opel Omega ir vairāk vietas bagāžai. Mazda 626 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 28 litriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
| Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Opel Omega, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`700 | 2`080 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
| Opel Omega ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mazda 626, attiecīgi Opel Omega varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
| Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Opel Omega ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
