Mazda 626 1994 vs Ford Sierra 1990
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 76 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 152 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.7 sekundes | 16.4 sekundes | |
Mazda 626 ir dinamiskāks braukšanā. Mazda 626 dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Ford Sierra, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Ford Sierra. Pateicoties lielākai jaudai Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Sierra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Ford Sierra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 626 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
880 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Sierra ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 626 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 3 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 626 varētu būt labāka izvēle. | |||
Mazda 626 1994 2.0 dzinējs: Dzinējs ir vienkāršs un uzticams | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.41 m | |
Mazda 626 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Mazda 626 ir par 28 cm garāks nekā Ford Sierra, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
747 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Ford Sierra, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`715 | 1`150 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Mazda 626 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Sierra nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 626, attiecīgi Mazda 626 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Ford Sierra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|