Mazda 626 1991 vs Mercedes E klase 1989
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 167 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 221 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 9 sekundes | |
Mazda 626 dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā Mercedes E klase. Neskatoties uz lielāku jaudu Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 10.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle. Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 150 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
Mercedes E klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 630'000 km | 630'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 9, Mazda MX-6 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 626 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.74 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.43 m | |
Mazda 626 ir par 4 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
747 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 9.6 metri | 11.2 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda 626 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 600 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|