LatviešuEnglishEspañol

Mazda 626 1999 vs Volvo XC70 2002

 
Mazda 626
1999 - 2002
Volvo XC70
2002 - 2004
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 2.0 Dīzelis2.4 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 110 ZS163 ZS
Griezes moments: 230 NM340 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12 sekundes11.5 sekundes
Volvo XC70 ir dinamiskāka braukšana.
Mazda 626 dzinēja jauda ir par 53 ZS mazāka nekā Volvo XC70, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā Volvo XC70. Mazākas jaudas dēļ Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.38.5
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle.
Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Volvo XC70, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 330 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 64 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1010 km kombinētajā ciklā820 km kombinētajā ciklā
1160 km ārpus pilsētas1020 km ārpus pilsētas
Mazda 626 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)4x4 - AWD

Volvo XC70 2000: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 380'000 km560'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo XC70 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi5 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 323, Mazda PremacyIzmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S60, Volvo XC90, Volvo C30
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo XC70 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Volvo XC70 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Mazda 626 1999 2.0 dzinējs: Dzinējs ir uzticams, ja tiek lietota kvalitatīva dīzeļdegviela. Turbīnas resurss gan nav īpaši liels.

Volvo XC70 2002 2.4 dzinējs: Šiem dīzeļdzinējiem bieži tiek novērota ieplūdes kolektora virpuļvārstu iestrēgšana, kas rada gaisa plūsmas traucējumus un nestabilu dzinēja darbību. Turbīnas aktuatora elektromehāniskais ...  Vairāk par Volvo XC70 2002 2.4 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.68 m4.73 m
Platums: 1.71 m1.86 m
Augstums: 1.52 m1.56 m
Mazda 626 ir mazāks.
Mazda 626 ir par 5 cm īsāks nekā Volvo XC70, par 15 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 4 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 485 litri485 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1677 litri1641 litri
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri11.6 metri
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Volvo XC70, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`935nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

zem vidējās
Mazda 626 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo XC70 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 626, attiecīgi Mazda 626 kvalitāte varētu būt augstāka.
Vidējā cena (€): 6002200
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 6.2/10 7.9/10
Priekšrocības un trūkumi: Mazda 626 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • labāka manevrētspēja
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Volvo XC70 ir
  • jaudīgāks
  • ir 4x4 piedziņa
  • lielāks dzinēja resurss
  • augstāks novērtējums lietotāju atsauksmēs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]