Mazda 626 1998 vs Mitsubishi Lancer Evolution 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Mazda 626) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Mitsubishi Lancer Evolution) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 280 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 372.6 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | n/a sekundes | |
Mazda 626 dzinēja jauda ir par 180 ZS mazāka nekā Mitsubishi Lancer Evolution, savukārt griezes moments ir par 152.6 NM mazāks nekā Mitsubishi Lancer Evolution. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 10.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle. Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.8 litriem mazāks nekā Mitsubishi Lancer Evolution, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mazda 626 var ietaupīt 720 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1230 km kombinētajā ciklā | 500 km kombinētajā ciklā | |
Mazda 626 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 20 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 323, Mazda Premacy | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mitsubishi Lancer Evolution dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Mazda 626 1998 2.0 dzinējs: Dzinējs ir uzticams, ja tiek lietota kvalitatīva dīzeļdegviela. Turbīnas resurss gan nav īpaši liels. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.35 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.42 m | |
Mazda 626 ir par 23 cm garāks nekā Mitsubishi Lancer Evolution, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 502 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mitsubishi Lancer Evolution, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`770 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Mitsubishi Lancer Evolution ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|