Mazda 626 1995 vs Hyundai i30 2007
| Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
|---|---|---|---|
| Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 117 ZS | 143 ZS | |
| Griezes moments: | 173 NM | 186 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 10.6 sekundes | |
| Mazda 626 dzinēja jauda ir par 26 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 13 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Mazda 626 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.1 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 7.8 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mazda 626 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mazda 626 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
| 740 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 400'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 626 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 11 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Mazda MX-6 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| Mazda 626 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Hyundai i30 2007 2.0 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs ar lielu resursu. Var būt raksturīgas vibrācijas un trokšņaināks nekā tipisks benzīna dzinējs. Plaši pieejamas rezerves daļas. Mēdz būt problēmas ar aizdedzes ... Vairāk par Hyundai i30 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.70 m | 4.25 m | |
| Platums: | 1.75 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.40 m | 1.48 m | |
| Mazda 626 ir par 46 cm garāks nekā Hyundai i30, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mazda 626 ir par 8 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 452 litri | 340 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1200 litri | |
|
Mazda 626 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mazda 626 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 112 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.2 metri | |
| Mazda 626 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Mazda 626 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`645 | 1`780 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
| Vidējā cena (€): | 600 | 2400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Mazda 626 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
