Mercedes Vito 2003 vs Renault Trafic 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 14.9 sekundes | |
Mercedes Vito dzinēja jauda ir par 9 ZS lielāka nekā Renault Trafic, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Renault Trafic. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 8.0 | |
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 90 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Trafic) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes Vito) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Trafic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes Vito dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Trafic 2001 1.9 dzinējs: Ilgmūžīgs un degvielas patēriņa ziņā efektīvs motors. Lai dzinējs kalpotu ilgi, svarīgi ir ievērot eļļas maiņas un apkopes intervālus, nekvalitatīvas vai laikus nenomainītas eļļas ... Vairāk par Renault Trafic 2001 1.9 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | nav datu | 4.78 m | |
Platums: | nav datu | 1.90 m | |
Augstums: | nav datu | 1.97 m | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | nav datu | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`925 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes Vito ir
|
Renault Trafic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|