Mitsubishi Eclipse 2009 vs Volvo V40 2016
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 162 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes | 9.8 sekundes | |
Mitsubishi Eclipse ir dinamiskāks braukšanā. Mitsubishi Eclipse dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Volvo V40, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Mitsubishi Eclipse sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.8 | 5.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V40 ir labāka izvēle. Mitsubishi Eclipse degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.4 litriem lielāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi Eclipse var nākties iegādāties par 660 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 67 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 1140 km kombinētajā ciklā | |
770 km ārpus pilsētas | 1400 km ārpus pilsētas | ||
Volvo V40 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.36 m | 1.44 m | |
Mitsubishi Eclipse ir lielāks, bet zemāks. Mitsubishi Eclipse ir par 21 cm garāks nekā Volvo V40, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Mitsubishi Eclipse ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
445 litri | 1500 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 10.8 metri | |
Mitsubishi Eclipse apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Volvo V40, tas nozīmē, ka ar Mitsubishi Eclipse var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`945 | 1`965 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 12 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi Eclipse ir
|
Volvo V40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|