Mitsubishi Pajero 1994 vs Opel Frontera 1995
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 292 NM | 202 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.3 sekundes | 13.6 sekundes | |
Opel Frontera ir dinamiskāka braukšana. Mitsubishi Pajero dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Opel Frontera, taču griezes moments ir par 90 NM lielāks nekā Opel Frontera. Mazākas jaudas dēļ Mitsubishi Pajero sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.4 | 11.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Frontera ir labāka izvēle. Mitsubishi Pajero degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Opel Frontera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi Pajero var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 92 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Mitsubishi Pajero ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Opel Sintra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Frontera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.88 m | 1.75 m | |
Mitsubishi Pajero ir par 1 cm garāks nekā Opel Frontera, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mitsubishi Pajero ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1080 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2050 litri | 1720 litri | |
Mitsubishi Pajero ir lielāka bagāžas ietilpība. Mitsubishi Pajero bagāžas nodalījuma tilpums ir par 540 litriem lielāks nekā Opel Frontera. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mitsubishi Pajero (par 330 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 12.4 metri | |
Mitsubishi Pajero apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Opel Frontera, tas nozīmē, ka ar Mitsubishi Pajero var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 3`300 | 2`510 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Mitsubishi Pajero ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Frontera nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Mitsubishi Pajero, attiecīgi Mitsubishi Pajero kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi Pajero ir
|
Opel Frontera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|