Nissan Almera 2019 vs Skoda Octavia 1999
| Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
|---|---|---|---|
| Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
| Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 100 ZS | 60 ZS | |
| Griezes moments: | 152 NM | 118 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 18 sekundes | |
| Nissan Almera dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 34 NM lielāks nekā Skoda Octavia. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 7.4 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Almera ir labāka izvēle. Nissan Almera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.2 litriem mazāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Almera var ietaupīt 480 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
| Nissan Almera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.50 m | 4.51 m | |
| Platums: | 1.74 m | 1.73 m | |
| Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Almera ir par 2 cm īsāks nekā Skoda Octavia, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Nissan Almera ir par 3 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 528 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1330 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.8 metri | |
| Nissan Almera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Nissan Almera var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
| Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | nav datu | 1`700 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
| Vidējā cena (€): | nav datu | 1000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Almera ir
|
Skoda Octavia ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
