Nissan Primera 2002 vs Peugeot 307 2005
Virsbūve: | Hečbeks | Universāls | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 144 NM | 147 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 11.9 sekundes | |
Peugeot 307 ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Peugeot 307, savukārt griezes moments ir par 3 NM mazāks nekā Peugeot 307. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 8.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Peugeot 307, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Peugeot 307. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
840 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 307 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 307 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 307 2005 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Peugeot 307 2005 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.54 m | |
Nissan Primera ir par 14 cm garāks nekā Peugeot 307, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1812 litri | 2211 litri | |
Peugeot 307 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem mazāks nekā Peugeot 307. Tas varētu liecināt, ka Nissan Primera vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 307 (par 399 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`790 | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Peugeot 307 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Nissan Primera, attiecīgi Peugeot 307 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Peugeot 307 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|