Nissan Primera 2002 vs Skoda Octavia 2004
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 126 ZS | 140 ZS | |
| Griezes moments: | 280 NM | 320 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 9.6 sekundes | |
|
Skoda Octavia ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Skoda Octavia. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.5 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.2 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Octavia ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Skoda Octavia. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
| 1260 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
| 890 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.57 m | 4.57 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
| Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera un Skoda Octavia garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 560 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1350 litri | |
|
Skoda Octavia ir vairāk vietas bagāžai. Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
| Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
| Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`900 | 1`995 | |
| Drošība: | |||
| Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
| Skoda Octavia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 305 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Octavia, attiecīgi Skoda Octavia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 1400 | 1800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Skoda Octavia ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
