Nissan Primera 1999 vs SAAB 9-3 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 177 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 10.9 sekundes | |
SAAB 9-3 ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā SAAB 9-3, savukārt griezes moments ir par 83 NM mazāks nekā SAAB 9-3. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 6.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā SAAB 9-3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā SAAB 9-3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 1470 km ārpus pilsētas | ||
850 km ar reālo patēriņu | 1000 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 7 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.43 m | |
Nissan Primera ir par 11 cm īsāks nekā SAAB 9-3, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1357 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.5 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā SAAB 9-3, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`795 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 175 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 600 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
SAAB 9-3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|