Nissan Primera 2004 vs Peugeot 407 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 117 ZS | |
Griezes moments: | 163 NM | 163 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.9 sekundes | 11.7 sekundes | |
Peugeot 407 ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Peugeot 407, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 8.1 | |
Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Peugeot 407, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
930 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 407 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Almera Tino, Nissan Sentra | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen C5, Citroen Xsara Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.68 m | 4.76 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.49 m | |
Nissan Primera ir mazāks. Nissan Primera ir par 8 cm īsāks nekā Peugeot 407, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 465 litri | 489 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1670 litri | 1365 litri | |
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 24 litriem mazāks nekā Peugeot 407. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 305 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 12 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Peugeot 407, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`880 | 2`090 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Peugeot 407 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 407, attiecīgi Peugeot 407 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Peugeot 407 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|