Nissan Primera 2004 vs Peugeot 406 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 138 ZS | |
Griezes moments: | 192 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 11.9 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Peugeot 406, savukārt griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Peugeot 406. Pateicoties lielākai jaudai Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 | 8.7 | |
Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Peugeot 406, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 406 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.68 m | 4.74 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera ir par 6 cm īsāks nekā Peugeot 406, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 465 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1670 litri | 1740 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.5 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Peugeot 406. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Peugeot 406 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|