LatviešuEnglishEspañol

Nissan Primera 2004 vs Skoda Octavia 2017

 
Nissan Primera
2004 - 2008
Skoda Octavia
2017 - 2019
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 140 ZS230 ZS
Griezes moments: 192 NM350 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.2 sekundes7 sekundes
Skoda Octavia ir dinamiskāka braukšana.
Nissan Primera dzinēja jauda ir par 90 ZS mazāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 158 NM mazāks nekā Skoda Octavia. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.86.6
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Octavia ir labāka izvēle.
Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 62 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 700 km kombinētajā ciklā750 km kombinētajā ciklā
880 km ārpus pilsētas900 km ārpus pilsētas
Skoda Octavia ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Izmēri

Garums: 4.68 m4.69 m
Platums: 1.76 m1.81 m
Augstums: 1.48 m1.47 m
Nissan Primera ir mazāks, bet nedaudz augstāks.
Nissan Primera un Skoda Octavia garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 465 litri588 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1670 litri1740 litri
Skoda Octavia ir vairāk vietas bagāžai.
Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 123 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Skoda Octavia (par 70 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri10.6 metri
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9401`953
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Vidējā cena (€): 120011 800
Priekšrocības un trūkumi: Nissan Primera ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Skoda Octavia ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]