Nissan Primera 1999 vs Seat Toledo 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 114 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 158 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.5 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Seat Toledo, savukārt griezes moments ir par 13 NM lielāks nekā Seat Toledo. Pateicoties lielākai jaudai Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Toledo ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Seat Toledo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Primera var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Seat Toledo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Seat Toledo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Almera Tino, Nissan Sentra | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Skoda Octavia, Seat Ibiza | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Seat Toledo varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Seat Toledo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Seat Toledo 1999 1.6 dzinējs: Vienkāršs un uzticams dzinējs. Biežākās problēmas saistītas ar degvielas sprauslu un gaisa pieplūdes cauruļu hermētiskumu. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.44 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera ir par 8 cm garāks nekā Seat Toledo, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
490 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Seat Toledo. | |||
Pilna masa (kg): | 1`700 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Nissan Primera ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Seat Toledo, attiecīgi Nissan Primera varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Seat Toledo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|