Nissan Primera 1996 vs Rover 45 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 177 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 10.6 sekundes | |
Rover 45 ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Rover 45, savukārt griezes moments ir par 63 NM mazāks nekā Rover 45. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.2 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Rover 45 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Rover 45, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Rover 45. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 910 km ar reālo patēriņu | ||
Rover 45 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Accord, Land Rover Freelander, Rover 25 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Rover 45 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Rover 45 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.39 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Nissan Primera un Rover 45 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 470 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
490 litri | 810 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Rover 45, tas nozīmē, ka ar Nissan Primera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`735 | 1`720 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 800 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Rover 45 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|