Nissan Primera 2004 vs Volvo V40 2016
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 10.5 sekundes | |
Volvo V40 ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primera un Volvo V40 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Nissan Primera griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Volvo V40. Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 3.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.1 l/100km | 4.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V40 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Volvo V40. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
1010 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | Izmantots arī Volvo V40 Cross Country | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Nissan Primera 2004 1.9 dzinējs: Ilgmūžīgs un degvielas patēriņa ziņā efektīvs motors. Lai dzinējs kalpotu ilgi, svarīgi ir ievērot eļļas maiņas un apkopes intervālus, nekvalitatīvas vai laikus nenomainītas eļļas ... Vairāk par Nissan Primera 2004 1.9 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.44 m | |
Nissan Primera ir par 20 cm garāks nekā Volvo V40, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1500 litri | |
Nissan Primera ir lielāka bagāžas ietilpība. Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem lielāks nekā Volvo V40. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.8 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Volvo V40. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Volvo V40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|