Nissan Primera 2004 vs Volvo V40 2016
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 314 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 10.5 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāks braukšanā. Nissan Primera dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Volvo V40, savukārt griezes moments ir par 34 NM lielāks nekā Volvo V40. Pateicoties lielākai jaudai Nissan Primera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 3.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 4.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo V40 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Volvo V40, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primera var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Primera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Volvo V40. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1240 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Almera, Nissan Almera Tino | Izmantots arī Volvo V40 Cross Country | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan Primera varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.44 m | |
Nissan Primera ir par 20 cm garāks nekā Volvo V40, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primera ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 335 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1500 litri | |
Nissan Primera ir lielāka bagāžas ietilpība. Nissan Primera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem lielāks nekā Volvo V40. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.8 metri | |
Nissan Primera apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Volvo V40. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primera ir
|
Volvo V40 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|