Opel Astra 1999 vs BMW 5 sērija 2000
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.7 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 132 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Opel Astra dzinēja jauda ir par 68 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 148 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Opel Astra sasniedz 100 km/h ātrumu par 6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.9 | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1480 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 1090 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Opel Astra) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.11 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.44 m | |
Opel Astra ir mazāks. Opel Astra ir par 67 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Astra ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1180 litri | nav datu | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Opel Astra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 90 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.1 metri | 11 metri | |
Opel Astra apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Opel Astra var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`665 | 2`000 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 2200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.5/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Astra ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|