Opel Astra 2012 vs Mazda 3 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 12.2 sekundes | |
Opel Astra ir dinamiskāks braukšanā. Opel Astra dzinēja jauda ir par 75 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Opel Astra sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Astra var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 165 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Opel Astra var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Opel Astra modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Insignia | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.45 m | |
Opel Astra ir par 4 cm īsāks nekā Mazda 3, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Opel Astra ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 370 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1235 litri | 1360 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Opel Astra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 3 (par 125 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.4 metri | |
Opel Astra apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Opel Astra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`965 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Astra nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 5000 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Astra ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|