Opel Astra 2001 vs Mazda 3 2003
Virsbūve: | Kabriolets | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 101 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 11 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. Opel Astra dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Mazda 3, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Mazda 3. Mazākas jaudas dēļ Opel Astra sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Astra ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Astra var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Astra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
710 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Zafira, Opel Vectra, Opel Meriva | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda Xedos 6, Mazda MX-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Mazda 3 2003 1.6 dzinējs: Šis dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, taču ar laiku var rasties problēmas. Viena no biežākajām ir pieaugošs eļļas patēriņš, kas bieži sākas pēc 120 000 km nobraukuma. Šo problēmu bieži ... Vairāk par Mazda 3 2003 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.46 m | |
Opel Astra ir mazāks. Opel Astra ir par 15 cm īsāks nekā Mazda 3, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Astra ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 330 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 635 litri | |
Opel Astra ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Opel Astra bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Mazda 3. Iespējams, Mazda 3 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.3 metri | |
Opel Astra apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Opel Astra var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`695 | 1`695 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Astra nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.5/10 | 8.2/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Astra ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|