Opel Omega 2000 vs Peugeot 307 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 205 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 13.1 sekundes | |
Opel Omega dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Peugeot 307, savukārt griezes moments ir par 75 NM lielāks nekā Peugeot 307. Pateicoties lielākai jaudai Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 307 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Peugeot 307, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Peugeot 307. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1020 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1330 km ārpus pilsētas | ||
1050 km ar reālo patēriņu | 1010 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 307) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Frontera, Opel Sintra | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen C5, Peugeot 306 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 307 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.51 m | |
Opel Omega ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Opel Omega ir par 48 cm garāks nekā Peugeot 307, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1800 litri | 1540 litri | |
Opel Omega ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 200 litriem lielāks nekā Peugeot 307. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Omega (par 260 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`265 | 1`984 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Opel Omega ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 307 nopietni defekti konstatēti apmēram 600 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Omega, attiecīgi Opel Omega kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Peugeot 307 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|