Opel Omega 1999 vs Toyota Yaris 2007
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 144 ZS | 133 ZS | |
Griezes moments: | 203 NM | 173 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 9.3 sekundes | |
Opel Omega dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Toyota Yaris. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.1 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem lielāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 435 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 700 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Yaris) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Toyota Yaris 2007 1.8 dzinējs: Šis dzinējs kopumā tiek uzskatīts par uzticamu, ar aptuveni 250 000 km kalpošanas laiku. Ja tiek veikta regulāra apkope, tas nerada īpašas problēmas, tomēr ir dažas bieži sastopamas nepilnības.
Viens no ... Vairāk par Toyota Yaris 2007 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 3.80 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.53 m | |
Opel Omega ir lielāks, bet zemāks. Opel Omega ir par 110 cm garāks nekā Toyota Yaris, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | 275 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | 1183 litri | |
Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 255 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Yaris (par 353 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 9.4 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Toyota Yaris, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`080 | 1`545 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Opel Omega ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Toyota Yaris nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Omega, attiecīgi Opel Omega kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|