Opel Omega 1999 vs Mazda 626 1999
| Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
|---|---|---|---|
| Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
| Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 170 ZS | 136 ZS | |
| Griezes moments: | 227 NM | 178 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 12.5 sekundes | |
|
Opel Omega ir dinamiskāks braukšanā. Opel Omega dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Mazda 626, savukārt griezes moments ir par 49 NM lielāks nekā Mazda 626. Pateicoties lielākai jaudai Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.9 | 8.9 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 626 ir labāka izvēle. Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Mazda 626, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 64 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
| 920 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda 626) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 480'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 17 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Vectra, Opel Calibra | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.90 m | 4.59 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.71 m | |
| Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
|
Opel Omega ir lielāks. Opel Omega ir par 31 cm garāks nekā Mazda 626, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 3 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | 502 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | nav datu | |
|
Opel Omega ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 28 litriem lielāks nekā Mazda 626. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
| Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda 626, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`170 | 1`500 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
| Mazda 626 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 626, attiecīgi Mazda 626 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 1200 | 1000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Mazda 626 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
