Opel Omega 1999 vs Toyota Camry 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 181 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 231 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9 sekundes | |
Opel Omega dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Toyota Camry, savukārt griezes moments ir par 39 NM lielāks nekā Toyota Camry. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.1 | 8.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Camry ir labāka izvēle. Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem lielāks nekā Toyota Camry, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Omega var nākties iegādāties par 420 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
Toyota Camry ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Camry) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Sintra | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota RAV4, Lexus ES | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Camry varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota Camry 2017 2.5 dzinējs: 2,5 litru 2AR-FE dzinējs aizstāja agrāko 2,4 litru AZ sēriju un tiek uzskatīts par ļoti uzticamu un ilglaicīgu dzinēju, ko bieži dēvē par "miljonnieku". Tomēr, lai nodrošinātu tā ilgmūžību, ... Vairāk par Toyota Camry 2017 2.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.89 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Opel Omega ir par 2 cm garāks nekā Toyota Camry, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | 493 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | nav datu | |
Opel Omega ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 37 litriem lielāks nekā Toyota Camry. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.4 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Toyota Camry, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
Toyota Camry ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|