Opel Omega 1989 vs BMW 3 sērija 1991
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 11 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Opel Omega dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Opel Omega sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.8 | 10.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 9.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Omega ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Omega var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Omega degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
850 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Frontera, Opel Calibra | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Omega varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.39 m | |
Opel Omega ir lielāks. Opel Omega ir par 31 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Opel Omega ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 435 litri | |
Opel Omega ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Omega bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10 metri | |
Opel Omega apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Opel Omega var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`795 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Opel Omega ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Omega, attiecīgi Opel Omega kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Omega ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|