Peugeot 206 2009 vs Hyundai i10 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 60 ZS | 66 ZS | |
Griezes moments: | 94 NM | 94 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.1 sekundes | 15.1 sekundes | |
Hyundai i10 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 206 dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā Hyundai i10, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 206 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 4.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i10 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 206 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Hyundai i10, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 206 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 206 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Hyundai i10. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1080 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 260'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i10 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C2 | Izmantots arī Kia Picanto | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 206 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i10 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 3.67 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.50 m | |
Peugeot 206 ir par 21 cm garāks nekā Hyundai i10, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 206 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 245 litri | 252 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
992 litri | 1046 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 206 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem mazāks nekā Hyundai i10. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 206 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i10 (par 54 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 9.6 metri | |
Peugeot 206 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Hyundai i10, tas nozīmē, ka ar Peugeot 206 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`384 | 1`420 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Hyundai i10 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 206 nopietni defekti konstatēti apmēram 150 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i10, attiecīgi Hyundai i10 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 206 ir
|
Hyundai i10 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|