LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 407 2004 vs Mazda 6 2005

 
Peugeot 407
2004 - 2008
Mazda 6
2005 - 2007
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 136 ZS147 ZS
Griezes moments: 190 NM184 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.5 sekundes9.9 sekundes
Peugeot 407 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 407 dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz mazāku jaudu Peugeot 407 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.38.0
Reālais degvielas patēriņš: 8.7 l/100km8.4 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 407 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 407 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 6.
Degvielas bākas tilpums: 66 litri64 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 790 km kombinētajā ciklā800 km kombinētajā ciklā
1010 km ārpus pilsētas1010 km ārpus pilsētas
750 km ar reālo patēriņu760 km ar reālo patēriņu

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen Xsara PicassoIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 407 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 407 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.76 m4.71 m
Platums: 1.81 m1.78 m
Augstums: 1.49 m1.48 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 407 ir par 5 cm garāks nekā Mazda 6, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 407 ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 489 litri505 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1365 litri1712 litri
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 407 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem mazāks nekā Mazda 6. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 407 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 347 litriem).
Apgriešanās diametrs: 12 metri10.8 metri
Peugeot 407 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mazda 6, tas nozīmē, ka ar Peugeot 407 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 2`1051`940
Drošība:
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
Mazda 6 ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 407 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 14001400
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.3/10 7.7/10
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 407 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • augstāka drošība
Mazda 6 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • labāka manevrētspēja
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]