LatviešuEnglishEspañol

Renault Laguna 2012 vs Toyota Celica 1999

 
Renault Laguna
2012 -
Toyota Celica
1999 - 2002
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.8 Benzīns
Dīzeļdzinēji (Renault Laguna) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Toyota Celica) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 110 ZS143 ZS
Griezes moments: 240 NM172 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.9 sekundes8.7 sekundes
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana.
Renault Laguna dzinēja jauda ir par 33 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 68 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Renault Laguna sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.27.7
Reālais degvielas patēriņš: 5.8 l/100km7.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Laguna ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Laguna degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem mazāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Laguna var ietaupīt 525 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Laguna degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem mazāks nekā Toyota Celica.
Degvielas bākas tilpums: 66 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1570 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
1780 km ārpus pilsētas880 km ārpus pilsētas
1130 km ar reālo patēriņu690 km ar reālo patēriņu
Renault Laguna ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi12 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan JukeIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Renault Laguna 2012 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ...  Vairāk par Renault Laguna 2012 1.5 dzinējs 

Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ...  Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.64 m4.34 m
Platums: 1.83 m1.74 m
Augstums: 1.40 m1.32 m
Renault Laguna ir lielāks.
Renault Laguna ir par 30 cm garāks nekā Toyota Celica, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Renault Laguna ir par 8 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 423 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.4 metri
Renault Laguna apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Renault Laguna var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`8601`200
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
vidēja
nav datu
Vidējā cena (€): 60002000
Priekšrocības un trūkumi: Renault Laguna ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
Toyota Celica ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]