Renault Laguna 2008 vs BMW 3 sērija 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 205 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.8 sekundes | 8.8 sekundes | |
Renault Laguna ir dinamiskāks braukšanā. Renault Laguna dzinēja jauda ir par 35 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 90 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Renault Laguna sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 6.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Renault Laguna degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Laguna var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Laguna) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Renault Megane | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
BMW 3 sērija 2010 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 3 sērija 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.61 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.40 m | |
Renault Laguna ir lielāks. Renault Laguna ir par 3 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 423 litri | 440 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Laguna bagāžas nodalījuma tilpums ir par 17 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Tas varētu liecināt, ka Renault Laguna vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`923 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
BMW 3 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Laguna nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 3 sērija, attiecīgi BMW 3 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 800 | 11 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Laguna ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|