Renault Megane 2004 vs Volkswagen Bora 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 133 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes | 18 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā. Renault Megane dzinēja jauda ir par 32 ZS lielāka nekā Volkswagen Bora, savukārt griezes moments ir par 67 NM lielāks nekā Volkswagen Bora. Pateicoties lielākai jaudai Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Volkswagen Bora, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 105 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1330 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1500 km ārpus pilsētas | 1270 km ārpus pilsētas | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Renault Megane ir lielāks. Renault Megane ir par 12 cm garāks nekā Volkswagen Bora, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 455 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 785 litri | |
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem lielāks nekā Volkswagen Bora. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Volkswagen Bora, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`795 | 1`790 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Volkswagen Bora ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|