LatviešuEnglishEspañol

Renault Megane 2003 vs BMW 5 sērija 1996

 
Renault Megane
2003 - 2006
BMW 5 sērija
1996 - 2000
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 136 ZS150 ZS
Griezes moments: 191 NM190 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.4 sekundes10 sekundes
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Megane dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, taču griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.09.0
Reālais degvielas patēriņš: 8.8 l/100km9.3 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 150 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 750 km kombinētajā ciklā770 km kombinētajā ciklā
930 km ārpus pilsētas1010 km ārpus pilsētas
680 km ar reālo patēriņu750 km ar reālo patēriņu
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 370'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi7 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault EspaceIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW Z3
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle.
Renault Megane 2003 2.0 dzinējs: F4R 2.0 dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs un uzticams agregāts, kas, pareizi uzturot, var kalpot līdz pat 400 000 km. Tā konstrukcija ir vienkārša, un apkope parasti ir pieejama un ekonomiska. Tomēr dzinējam ir vairākas atkārtoti sastopamas ...  Vairāk par Renault Megane 2003 2.0 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.50 m4.78 m
Platums: 1.78 m1.80 m
Augstums: 1.46 m1.44 m
Renault Megane ir mazāks, bet nedaudz augstāks.
Renault Megane ir par 28 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 520 litri460 litri
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. Iespējams, BMW 5 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri11 metri
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`8251`980
Drošība: nav datu
Kvalitāte:Renault Megane ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 95 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Megane, attiecīgi Renault Megane kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 10005200
Priekšrocības un trūkumi: Renault Megane ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
BMW 5 sērija ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • lielāks dzinēja resurss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]