Renault Megane 2009 vs Smart ForTwo 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 71 ZS | |
Griezes moments: | 151 NM | 92 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 13.3 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā. Renault Megane dzinēja jauda ir par 39 ZS lielāka nekā Smart ForTwo, savukārt griezes moments ir par 59 NM lielāks nekā Smart ForTwo. Pateicoties lielākai jaudai Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 4.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Smart ForTwo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Smart ForTwo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Smart ForTwo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 33 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 820 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Smart ForTwo) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 2.70 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.56 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.54 m | |
Renault Megane ir lielāks, bet zemāks. Renault Megane ir par 160 cm garāks nekā Smart ForTwo, par 24 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 344 litri | 220 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
377 litri | nav datu | |
Renault Megane ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 124 litriem lielāks nekā Smart ForTwo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.95 metri | 8.8 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 2.15 metriem lielāks nekā Smart ForTwo, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`728 | 1`020 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Smart ForTwo ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Smart ForTwo, attiecīgi Smart ForTwo kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Smart ForTwo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|