Renault Megane 2006 vs Chrysler Sebring 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 11.8 sekundes | |
Renault Megane dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Chrysler Sebring, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Chrysler Sebring. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 6.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Chrysler Sebring, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 150 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1220 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.93 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.48 m | |
Renault Megane ir mazāks. Renault Megane ir par 57 cm īsāks nekā Chrysler Sebring, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 190 litri | 193 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
490 litri | 369 litri | |
Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 3 litriem mazāks nekā Chrysler Sebring. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Megane (par 121 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11.1 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Chrysler Sebring, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`880 | 2`175 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Chrysler Sebring ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|