Renault Megane 2006 vs Mercedes CLK 2005
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 135 ZS | 163 ZS | |
| Griezes moments: | 191 NM | 240 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 10.5 sekundes | |
| Renault Megane dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 49 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 8.7 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 8.9 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 62 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
| 720 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Megane) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 440'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 13 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Espace | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes SLK | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
| Renault Megane 2006 2.0 dzinējs: F4R 2.0 dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs un uzticams agregāts, kas, pareizi uzturot, var kalpot līdz pat 400 000 km. Tā konstrukcija ir vienkārša, un apkope parasti ir pieejama un ekonomiska. Tomēr dzinējam ir vairākas atkārtoti sastopamas ... Vairāk par Renault Megane 2006 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.36 m | 4.65 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.74 m | |
| Augstums: | 1.40 m | 1.42 m | |
| Renault Megane ir par 29 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 2 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 190 litri | 276 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
490 litri | nav datu | |
|
Mercedes CLK ir vairāk vietas bagāžai. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 86 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.8 metri | |
| Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Mercedes CLK, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
| Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`845 | nav datu | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
| Mercedes CLK ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Megane nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes CLK, attiecīgi Mercedes CLK kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 2400 | 8400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Mercedes CLK ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
