Renault Megane 2003 vs Chrysler Sebring 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 203 ZS | |
Griezes moments: | 152 NM | 262 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 11.4 sekundes | |
Chrysler Sebring ir dinamiskāka braukšana. Renault Megane dzinēja jauda ir par 88 ZS mazāka nekā Chrysler Sebring, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā Chrysler Sebring. Mazākas jaudas dēļ Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 10.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 10.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.7 litriem mazāks nekā Chrysler Sebring, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 555 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem mazāks nekā Chrysler Sebring. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 560 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chrysler Sebring dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 26 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Chrysler 300C, Chrysler 300M, Dodge Intrepid | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Chrysler Sebring dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Megane 2003 1.6 dzinējs: Dzinējs ir ļoti izturīgs un ilgmūžīgs, mēdz nokalpot līdz pusmiljonam kilometru, tam var gadīties dažādi sīki bojājumi, bet kopumā ir gana uzticams. Degvielas patēriņš šiem dzinējiem ir ... Vairāk par Renault Megane 2003 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.92 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.40 m | |
Renault Megane ir par 56 cm īsāks nekā Chrysler Sebring, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 190 litri | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
490 litri | nav datu | |
Chrysler Sebring ir vairāk vietas bagāžai. Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 130 litriem mazāks nekā Chrysler Sebring. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Chrysler Sebring, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`775 | 1`990 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Chrysler Sebring ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|