Renault Megane 2010 vs Peugeot 308 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 215 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes | 11.5 sekundes | |
Renault Megane dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 25 NM lielāks nekā Peugeot 308. Neskatoties uz lielāku jaudu Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Megane ir labāka izvēle. Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Megane var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1420 km kombinētajā ciklā | 1330 km kombinētajā ciklā | |
1620 km ārpus pilsētas | 1570 km ārpus pilsētas | ||
Renault Megane ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen Berlingo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Megane 2010 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Renault Megane 2010 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.50 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Megane ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308, par 1 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 405 litri | 348 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1162 litri | 1201 litri | |
Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 57 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 39 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Peugeot 308. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`845 | 1`840 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Megane ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Renault Megane varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 3800 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Megane ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|