LatviešuEnglishEspañol

Renault Megane 2019 vs Peugeot 308 2017

 
Renault Megane
2019 - 2020
Peugeot 308
2017 - 2018
Pārnesumu kārba: AutomātsAutomāts
Dzinējs: 1.7 Dīzelis1.6 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 150 ZS120 ZS
Griezes moments: 340 NM300 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.3 sekundes9.5 sekundes
Renault Megane ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Megane dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Peugeot 308. Pateicoties lielākai jaudai Renault Megane sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.73.6
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle.
Renault Megane degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Megane var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 45 litri53 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 950 km kombinētajā ciklā1470 km kombinētajā ciklā
1040 km ārpus pilsētas1550 km ārpus pilsētas
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Klīrenss: 145 mm110 mm
Dēļ augstāka klīrensa Renault Megane var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Renault Megane modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km300'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Megane dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi10 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Qashqai, Renault ScenicIzmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle.

Izmēri

Garums: 4.36 m4.25 m
Platums: 1.81 m1.80 m
Augstums: 1.45 m1.46 m
Renault Megane ir lielāks, bet nedaudz zemāks.
Renault Megane ir par 11 cm garāks nekā Peugeot 308, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Renault Megane ir par 1 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 335 litri420 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1247 litri1228 litri
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Megane bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Tas varētu liecināt, ka Renault Megane vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Megane (par 19 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri10.4 metri
Renault Megane apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Peugeot 308, tas nozīmē, ka ar Renault Megane var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): nav datu1`820
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Peugeot 308 ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Renault Megane, attiecīgi Peugeot 308 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 14 40011 200
Priekšrocības un trūkumi: Renault Megane ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • lielāks klīrenss
  • lielāks dzinēja resurss
Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]