SAAB 9000 1991 vs Toyota Avensis 2000
| Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
|---|---|---|---|
| Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 130 ZS | 150 ZS | |
| Griezes moments: | 177 NM | 200 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 9.1 sekundes | |
|
Toyota Avensis ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9000 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 23 NM mazāks nekā Toyota Avensis. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9000 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.5 | 7.7 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. SAAB 9000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem lielāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9000 var nākties iegādāties par 420 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
| 770 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
| Toyota Avensis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9000 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 9 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā SAAB 9-3, SAAB 900 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9000 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Toyota Avensis 2000 2.0 dzinējs: Šis 2,0 litru benzīna dzinējs debitēja 2000. gadā kā 3S-FE aizstājējs. Tam ir alumīnija bloks ar čuguna čaulām un alumīnija 16 vārstu DOHC cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem un motora sadales ķēdes piedziņa. 2006. gadā dzinējs tika modernizēts, ... Vairāk par Toyota Avensis 2000 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.76 m | 4.52 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.71 m | |
| Augstums: | 1.42 m | 1.42 m | |
|
SAAB 9000 ir lielāks. SAAB 9000 ir par 24 cm garāks nekā Toyota Avensis, par 7 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.8 metri | |
| SAAB 9000 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`400 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
| Vidējā cena (€): | 1600 | 1200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9000 ir
|
Toyota Avensis ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
