SAAB 9000 1991 vs Mazda 323 1994
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 200 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 294 NM | 134 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 11.9 sekundes | |
SAAB 9000 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9000 dzinēja jauda ir par 110 ZS lielāka nekā Mazda 323, savukārt griezes moments ir par 160 NM lielāks nekā Mazda 323. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9000 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.7 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.4 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.5 litriem lielāks nekā Mazda 323, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9000 var nākties iegādāties par 675 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9000 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.7 litriem lielāks nekā Mazda 323. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 560 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
800 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
570 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 4 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9000 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.76 m | 4.24 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.36 m | |
SAAB 9000 ir lielāks. SAAB 9000 ir par 52 cm garāks nekā Mazda 323, par 8 cm platāks, savukārt augstumā SAAB 9000 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 300 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.2 metri | |
SAAB 9000 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda 323, tas nozīmē, ka ar SAAB 9000 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 1`575 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.7/10 | 8.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9000 ir
|
Mazda 323 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|