SAAB 9-3 1998 vs Toyota Celica 1990
| Virsbūve: | Kabriolets | Kupeja | |
|---|---|---|---|
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 130 ZS | 156 ZS | |
| Griezes moments: | 177 NM | 186 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 8.4 sekundes | |
|
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 26 ZS mazāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 7.8 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km | 10.0 l/100km | |
|
Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Toyota Celica. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
| 970 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
| 740 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 21 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā SAAB 9000, SAAB 900 | Izmantots arī Toyota Carina E | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.63 m | 4.42 m | |
| Platums: | 1.71 m | 1.70 m | |
| Augstums: | 1.43 m | 1.30 m | |
|
SAAB 9-3 ir lielāks. SAAB 9-3 ir par 21 cm garāks nekā Toyota Celica, par 1 cm platāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 13 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | 320 litri | |
|
Toyota Celica ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Toyota Celica. Tas varētu liecināt, ka SAAB 9-3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
| SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`790 | nav datu | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 3600 | 6200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Toyota Celica ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
