SAAB 9-3 2000 vs Toyota Celica 1990
Virsbūve: | Kabriolets | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 156 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 186 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 8.4 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 54 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.0 | 7.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 10.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
880 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 21 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī SAAB 9-5 | Izmantots arī Toyota Carina E | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.30 m | |
SAAB 9-3 ir lielāks. SAAB 9-3 ir par 22 cm garāks nekā Toyota Celica, par 1 cm platāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 295 litri | 320 litri | |
Toyota Celica ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Toyota Celica. Tas varētu liecināt, ka SAAB 9-3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`860 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|