SAAB 9-3 2006 vs BMW 3 sērija 2005
Virsbūve: | Kabriolets | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 8.3 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 7.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
880 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī SAAB 9-5 | Izmantots arī BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.42 m | |
SAAB 9-3 ir par 12 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 235 litri | 460 litri | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 225 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Tas varētu liecināt, ka SAAB 9-3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`040 | 1`965 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 4600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.6/10 | 7.7/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|