SAAB 9-3 1998 vs Mazda 6 2002
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 130 ZS | 141 ZS | |
| Griezes moments: | 177 NM | 181 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 9.9 sekundes | |
|
Mazda 6 ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Mazda 6, savukārt griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā Mazda 6. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 8.5 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km | 8.4 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 6 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 64 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
| 1000 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
| 740 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 13 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā SAAB 9000, SAAB 900 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 6 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Mazda 6 2002 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ... Vairāk par Mazda 6 2002 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.63 m | 4.67 m | |
| Platums: | 1.71 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.43 m | 1.44 m | |
|
SAAB 9-3 ir mazāks. SAAB 9-3 ir par 4 cm īsāks nekā Mazda 6, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 1 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 492 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.8 metri | |
| SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Mazda 6. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`855 | |
| Drošība: | |||
| Kvalitāte: | Mazda 6 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs SAAB 9-3 nopietni defekti konstatēti apmēram 90 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 6, attiecīgi Mazda 6 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
| Vidējā cena (€): | 800 | 1200 | |
| Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 6.3/10 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Mazda 6 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
