SAAB 9-3 2005 vs BMW 6 sērija 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 250 ZS | 258 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes | 7.2 sekundes | |
BMW 6 sērija ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā BMW 6 sērija, taču griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā BMW 6 sērija. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.0 | 9.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.7 l/100km | 11.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā BMW 6 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 6 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 570 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
580 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 6 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 6 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 6 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 6 sērija 2004 3.0 dzinējs: BMW N52 dzinējs ir pirmais ar ūdens dzesēšanu, kura cilindru blokam tika izmantota magnija un alumīnija sakausējuma kompozītā konstrukcija. Tas tika iekļauts "Ward’s AutoWorld" desmit labāko dzinēju sarakstā 2006. un 2007. gadā. Lai gan dzinējam ir daudz ... Vairāk par BMW 6 sērija 2004 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.37 m | |
SAAB 9-3 ir mazāks, bet augstāks. SAAB 9-3 ir par 18 cm īsāks nekā BMW 6 sērija, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 235 litri | 300 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 350 litri | |
BMW 6 sērija ir vairāk vietas bagāžai. SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem mazāks nekā BMW 6 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.4 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā BMW 6 sērija, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`090 | 2`120 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 11 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
BMW 6 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|