SAAB 9-3 2010 vs BMW 3 sērija 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 8.4 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.6 | |
SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1080 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 3 sērija 2010 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. ... Vairāk par BMW 3 sērija 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.61 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.38 m | |
SAAB 9-3 ir par 4 cm garāks nekā BMW 3 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 235 litri | 210 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 350 litri | |
SAAB 9-3 ir lielāka bagāžas ietilpība. SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 2`100 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 12 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|