SAAB 9-3 2010 vs Fiat 500 2010
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 175 ZS | 69 ZS | |
| Griezes moments: | 265 NM | 102 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 13 sekundes | |
|
SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 106 ZS lielāka nekā Fiat 500, savukārt griezes moments ir par 163 NM lielāks nekā Fiat 500. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.7 | 4.7 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Fiat 500 ir labāka izvēle. SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5 litriem lielāks nekā Fiat 500, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 750 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 35 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
| 600 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
| Fiat 500 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 330'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 18 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Fiat Panda, Fiat Punto | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Fiat 500 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| SAAB 9-3 2010 2.0 dzinējs: B207 dzinējs tiek uzstādīts Saab automašīnās, un tā Opel ekvivalents ir Z20NET, kas izmantots Vectra C modeļos. Dzinējam ir alumīnija sakausējuma bloks ar čuguna čaulām un ķēdes piedziņas sadales sistēma bez vārstu laika regulēšanas. Īpaša iezīme ir ... Vairāk par SAAB 9-3 2010 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.65 m | 3.55 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.63 m | |
| Augstums: | 1.44 m | 1.49 m | |
|
SAAB 9-3 ir lielāks, bet zemāks. SAAB 9-3 ir par 110 cm garāks nekā Fiat 500, par 15 cm platāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 5 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 235 litri | 185 litri | |
|
SAAB 9-3 ir lielāka bagāžas ietilpība. SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem lielāks nekā Fiat 500. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 9.2 metri | |
| SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem lielāks nekā Fiat 500, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`040 | 1`305 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | zema | |
| Vidējā cena (€): | 5000 | 5800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Fiat 500 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
