SAAB 9-3 2000 vs Toyota Avensis 2000
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 9.9 sekundes | |
SAAB 9-3 un Toyota Avensis dzinēju jaudas ir vienādas, taču SAAB 9-3 griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Toyota Avensis. SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.2 | 8.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
630 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Avensis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Avensis dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī SAAB 9-5 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā SAAB 9-3 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Avensis 2000 2.0 dzinējs: Šis 2,0 litru benzīna dzinējs debitēja 2000. gadā kā 3S-FE aizstājējs. Tam ir alumīnija bloks ar čuguna čaulām un alumīnija 16 vārstu DOHC cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem un motora sadales ķēdes piedziņa. 2006. gadā dzinējs tika modernizēts, ... Vairāk par Toyota Avensis 2000 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
SAAB 9-3 ir par 12 cm garāks nekā Toyota Avensis, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.8 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Toyota Avensis. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`400 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
SAAB 9-3 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Toyota Avensis, attiecīgi SAAB 9-3 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Toyota Avensis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|